Červen 2010

Už som späť!

30. června 2010 v 13:44 | Inukaja |  Denník
KONICHIWA!
Tak sa teším že už som tu a môžem vám napísať....Písala som článok už 25. ale sa mi zmazal :( Skoro ma vtedy porazilo...Ale vrátim sa ku tomu čp som vám chcela napísať. O mojéj dovolenke.
Takže do Bratislavy na letisko sme šli s ujom Števom on nás musel zobrať na letisko. Potom sme na letisku čakali 2 hodiny ale ubehlo nám to rýchlo lebo my s Hanou sme chodili stále na záchod takže sme sa ani veľmi nenudili.Ked už prišlo lietadlo tak sme donho nasadli a cesta bola dobrá až na to že nás s Hanou stráášne bolelo brucho.Na letisko sme prišli asi tak o 23:12.-Myslím na letisko v Tunise. No a na letisku sme si zobrali kufre a šli sme na autobusi do Hotela. Cesta do hotela trvala dlho takže sme tam prišli asi tak o 2:00 ráno. Vošli sme do hotela a šli na recepciu si zobrať klúč od našej izby... Ale ked sme prišli na chodbu kde sme mali izby tak čo nevidíme...Mamine dajú izbu s ocinom a nám s Paťom...A jasneže sme nechceli spať úplne v inej izbe a tak daľeko takže sme šli zase na recepciu. A tam nám jeden pajko po Anglicky-samozrejme povedal že je už neskoro že ráno nám tie izby dá do poriadku. Takže sme ten večer spali tak že Paťo teda môj brat s mamininou kamarátkou ktorá šla s nami a ja medzi ocinom a maminou...Na druhý deň poobede sme tie izby vyriešili a dostali krásne izby s nádherným výhľadom takíto výhľad tam bol:
Na fotke je teta Ružena- tá v okuliaroch a moja mamina- na pravo. Ten výhľad je celkom pekný nie? A viete čo? Tá Hana čo bola s nami na dovolenke tej sa páčil jeden animátor čo tam bol. XDNeskôr pribudnú aj fotky ale bohužiaľ teraz už musím ísť...na dovolenke bolo dobre...TAk Sayonara zaťiaľ!

Lúčim sa s vami

17. června 2010 v 11:41 | Inukaja |  Oznámenia
Konichiwa!
Ako je v nadpise dnes je ten deň : 17.6.2010.- Čo znamená že ideme na dovolenku.
Na dovolenku ideme až o 16:05 ale chcela som vám napísať už teraz lebo na pc už nebudem. Teším sa na dovolenku ale tá cesta: Najprv ísť na letisko-Tam 2 hod. čakať na lietadlo, leťeť 2. hodiny, a z lietadla potom ešte ísť na autobuse 2 hodiny do hotela XD. Prídeme tam do hotela zrejme okolo 1:30-3:00 takže asi spať nebudeme ale pochybujem. Teším sa, lebo musím sa priznať ešte som v hoteli nebola. Ale najviac sa asi teším na lietadlo. Lebo ešte som ani na lietadle nebola.No ale neteším sa na to čakanie na letisku že byť tam 2hodiny pred odletom a ešte to lietadlo môže meškať.A vy sa nebojte nafotím vám fotky a dám ich sem. Ako inak. Ked som bola na dovolenke v Taliansku tak to bolo ešte v roku 2008 alebo 2007 a nemohla som sem dať fotky lebo tento blog vtedy ešte neexistoval. A čo sa tíka blogu nepáči sa mi jeho názov ale nový si zakladať za jeden názov stránky nemienim.A preto som ešte nebola lietadlom lebo ked sme išli  vtedy pred dvomi rokmi do Talianska tak tam sme šli autom.Fuf vtedy to bola dlhá cesta + prestávky čo sme chodili na záchod XD. Strašne sa na lietadlo teším ale nebojím sa...Škoda že ideme večer.Tak asi veľmi dobrý výhľad na oblaky mať nebudem ale o 20:00 neni ešte taká tma nie? Vtedy sa tuším len stmieva. Lebo mi ideme na letisko o 16:00. Na lietadlo budeme čakať od 18:00. Lebo dokiaľ prídeme do Bratislavy a mamina je taká že tam chce byť skôr. Bla bla bla myslím že to lúčenie je dlhé ale nechce sa mi s vami lúčiť. Ocino notebook zrejme neberie takže s blogom nebudem v kontakte a tým pádom ani s vami :( . No ale budem aj kresliť takže ked prídem domov ak nepadne lietadlo, tak vám odfotím fotky z Tunisu sľubujem! Ale už končím lebo tento článok píšem už pol hodinu aj ked sa s vami nechcem lúčiť musím...Dúfam že nespadne lietadlo lebo nám už veľa ľudí poprialo štastnú cestu.Tak teda... :(... Musím sa s vami rozlúčiť =-=ˇ... Ale mehee mne sa nechce napísať to slovo...Slovo Sayonara sa mi písať nechcee!!! Ale musím ho napísať aj ked nechcem =-=ˇ. :( Tak moje posledné pred dovolenkou slovo pre vás:        SAYONARA!!!!!!!

Nový dess = Love is not parent and child

13. června 2010 v 21:19 | Inukaja |  Šatník Blogu
Zhalvie
Názov:Love is not parent and child
Farba:bledo žltá

Farba: fialovo-bledosivá
Ským: Buddy poke
Spokojnosť: 50%

Mala som na pláne spraviť desing s Rin a Sesshomarom ale dokiaľ ho budem robiť tu bude tento. XD.